Annuleren & Retourneren

Annuleren
U kunt uw bestelling tot het moment van uitlevering annuleren. Dit doet u door een melding te maken bij de afdeling AfterSales onder vermelding van uw naam, ordernummer en rekeningnummer. Wij storten het aankoopbedrag binnen 10 dagen terug op uw rekening.

Is uw order nog onderweg? Dan kunt u de bestelling actief weigeren. U geeft dan aan de postbode door dat u het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met u op om tot een oplossing te komen.

Retourneren

Indien u een product wenst te retourneren naar bestHomeCinema.nl kan dit diverse redenen hebben. Onderstaand geven wij weer hoe u per situatie dient te handelen om dit zo vlot mogelijk te laten verlopen.

Ruilen of Retourneren:
Bij bestHomeCinema.nl geldt een bedenktijd van 14 dagen. Wilt u een artikel ruilen of retourneren, dan kunt u dit het beste eerst even melden bij onze afdeling AfterSales onder vermelding van uw naam, ordernummer en uw rekeningnummer. U ontvangt dan verdere instructies per e-mail.

Wij begrijpen dat u uw aankoop eerst thuis wilt beoordelen voordat u beslist of u deze wilt houden. Daarom is het toegestaan om producten die u via bestHomeCinema.nl heeft gekocht uit de verpakking te halen en in zoverre te testen zoals u dat ook zou doen bij beoordeling in een winkel. 
Om gebruik te maken van de bedenktijd dient de melding of het artikel zelf binnen 14 dagen na ontvangst naar ons opgestuurd te zijn. De volgende artikelen kunnen niet geruild of geretourneerd worden: 

• Artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden zoals oordopjes, headsets en hoofdtelefoons waarvan de verpakking geopend is
• Artikelen waarvan de verzegelingen van meegeleverde software zijn verbroken
• Software waarvan de verzegeling verbroken is of de verpakking geopend is, dan wel geïnstalleerd of geregistreerd is
• Artikelen die beschadigd of incompleet zijn
• Gebruikte verbruiksartikelen zoals papier, inkt, films, batterijen, accu's et cetera

Wij storten het aankoopbedrag na ontvangst van het product binnen 10 dagen terug op uw rekening. De kosten voor het retourneren van een artikel zijn voor uw rekening.

Defect bij ontvangst:
Indien uw product direct bij ontvangst niet goed functioneert, neemt u dan alstublieft zo snel mogelijk contact op met onze AfterSales onder vermelding van uw naam en ordernummer. Het defecte product kan dan hersteld of vervangen worden. Wij rekenen hier 2 tot 3 weken voor. De kosten voor het retourneren van het artikel krijgt u van ons vergoed.

Verkeerd geleverd product:
Mocht het voorkomen dat u een ander product ontvangt dan dat u heeft besteld, verzoeken wij u vriendelijk binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw bestelling contact op te nemen met onze klantenservice onder vermelding van uw naam en ordernummer.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »